Pagina's

woensdag 10 juni 2015

De nieuwe tuin

Naast de B&B  Hoff van Eldik  een project van Jan Bos.
Prachtige model tuinen met bijzondere opjecten  o.a vijvers, roestvrijstalen waterpartij,  .
verassende sculpturen  en veel leuke projecten van beton.
.
De tuin is geopend op vrijdag 14.00-20.00 uur en Zaterdag 09.00- 17.00 uur.


Er is een looproute op kaart gezet een wandel route van 620 meter volg de route van 1 t/m 33 dan weet je  gelijk de uitleg en de geschiedenis van de tuinen.


 
 








  
 


Als gast van de B&B  was de mogelijkheid om op andere dagen van de tuinen te genieten.


B&B Hoff van Eldik.    Jan Bos De nieuwe tuin.
Muskuszand  11          
Ochten-Eldik                            

7 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit. En ik schaam me een beetje dat ik er nog nooit geweest ben.
    Zo dicht bij huis, en toch komt het er niet van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi,Joke.
    Daar doe je veel inspiratie op,lijkt me zo.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij prachtig om doorheen te wandelen. En dan het liefst gecombineerd met een overnachting in deze sfeervolle B&B ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier kan je een hoop inspiratie opdoen , leuk.
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen jullie genoten hebben, als kind wandelde ik hier van ons dorp naar Eldik, mijn oma woonde bij wijze van spreken net om de hoek:)
    Mijn moeder is in deze omgeving opgegroeid en af en toe gaan we samen even terug om te kijken wat er verandert is, zij heeft ook genieten van De nieuwe tuin...
    Leuk om het door jouw ogen te zien.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tuin, die houten bogen op je 3e foto vind ik zo mooi, zeker een aanrader om dit te bezoeken!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een super leuk blog. De tuin is nu nog mooier. De boeren staat vol met groente en rijp fruit en de bloemen weide is ook pluk rijp. Geweldig. Joke ik wil jullie nog hartelijk bedankt voor het leuke lieve presentje dat jullie achter lieten naar bezoek van mijn B&B. Ik heb hem inmiddels in de B&B aan de closethanger met wat zeepje hangen. Super leuk (staat op de site) Bedankt voor alles ook voor de handige tips. Groeten aan u man.

    BeantwoordenVerwijderen